onsdag 4 juli 2012

Onsdag. Bara 2 dagar kvar till hälj. Wihu. Sitter på jobbet och har rast. Riktigt drygt faktiskt när det är för få barn. Varit Max 16 barn och 6 fröknar + mig+ en sommarpraktikant. Blir rastlöst typ. Längtar hem. Skulle vilja ta en cykeltur in till stan för jag ska kanske springa med kito sen. MEN, NGN HAR JU VISST SNOTT MIN CYKEL. Homobögblattar. Andra gången. Låser fan fast den i en tjock stolpe på cykelstället. Men nejdå, ni ska knipsa av hela låset. Fags. Hatar er ! Hatar även alla som är på pip. Tog bussen igår till stan med mamma och Matilda. Fikade lite och lyssnade på testljuden till pips scener. Lät som ubåtar eller ngt. Men jag ska iaf till Falun i aug. Men är så långt kvar. Tänk om det är kallt:( och har jag tur och får min ena gaga- biljett såld så kanske jag åker till Emmaboda med py. Men jag är lat och det ligger långt bort i Skåne eller ngt. Måste typ skaffa tält åxå.

Aja, ska sno ngns cykel ikv åxå. Bitches. Hoppas jag hittar min. Ska skriva hotbrev och lämna där cykeln stog.

Saknar min Batman. Inte setts på tusen dagar och så blir han sjuk:( tur att jag har tusen katter att sova med. Även om dom tar över hela sängen. Fast det gör iof Batman åxå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar