torsdag 19 juli 2012

Kommer inte blogga på nga dar nu så slänger ihop en resumé på läget.bloggar i mobilen så bilderna ligger i värdelös ordning. Ni får fantisera.
- min syster fyllde år igår, så vi kalasade lite. Marängswiss med jordgubbar. Fucking delicious! Sen gjorde jag Fancy skelettleggins. Hade massa idéer förr med vad jag ville trycka men kommer inte på ngt längre.
- Biljett, tåg,buss till Emmaboda är fixat! Är hos pappa just nu och regnet öser ner som fan! Men har kirrat sovsäck och liggunderlag. Ska kolla hur mycket packning jag har. Ifall jag kanske ska låna ryggsäcken åxå. Sån där fet. Då kan jag ta med mig en stol. Eftersom jag inte har ngt att bära ^^

Fan vad set regnar!
Nästa punkt:
- mina katter är söta .
- idag var kito på min avdelning . Vi byggde plusplus. Han gjorde snygg nyancat! Jag gjorde.... Fyrkanter.
- drack lite cider i förrgår och gjorde campflagga med py. Den är awesome. Borde trycka ett linne med ett öga på. Får se om Jag känner mig kreativ sen.

-Imorgon kommer Batman<3 wihu.
- på lördag ska jag packa järnet.
- på söndag ska jag bli aslan.
- på måndag måste jag till rusta om
Jag orkar. Köpa pressäning . Har lite annat småskit jag måste införskaffa.
Synd bara att jag har 7 kr eller ngt men jag är pro. Löser sig.
FÖR JAG SKA TILL EMMABODA!:):) missar dock 8 månader med Batman:( fast han ska åka till skogen och överleva en överlevnadskurs. Hoppas han överlever iaf. Men han är åxå rätt pro.

- idag var asdålig dag. Började regna när jag skulle till bussen. Sen missade jag bussen. Men sen fick jag sluta tidigt. Sen sov jag bort tiden. Skulle städa inför finbesöket. Fick dra nga tag med sugen snabbt.Men hann precis in till stan för att köpa bussbiljett hem från emmaboda. Måste byta i min säng. Om jag minns. Det är mitt straff för att mina katter är gulliga.

Jaja. Ska sluta nonsensera. Kom på det ordet helt själv nu. pappanär dryg på att ladda ner film. Skulle va hemma 9 tänkte jag. Det hinner ja nog inte.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar