måndag 9 juli 2012


Bilder i blandad ordning.
Fredag - kom hem tidigare från jobbet så duschade och gjorde mig fancy.
Drog till Martin på en sup eller två för torsby hade typ reunion?
Fick äntligen träffa min Batman:)) Trevlig nattlig promenad hem och somnade bredvid
min man som är så trött,varm,och mysig. fag:)
Lördag- dusch,fancy, iväg igen! denna gång med rakapparat och grogg i högsta hugg.
Py fick sidecut, post-it lapparna flödade, red axel,och var drinkarnas mästare.
Smyglyssnade på Björnstammen som säkert var awesome.
dock blev jag för uppäten så drog tillbaka igen.


Idag söndag så åkte vi tillbaka. Efter att Min tjusiga man satt sig på tåget så städade jag och kito.
kalla mig konstig men var typ..kul? är så lätt att städa där. burkar,disk,pizzakartonger.
så inte direkt svårt att få det fint på en kvart. tråkiga är bara att deras diskmaskin rymmer...
3 tallrikar och 5 glas eller ngt. annars så. 3 Brandbilar tittade förbi åxå, tydligen kan inte kineser
laga hamburgare i micro på hotell. ska dit imorgon igen. plocka lite med kito och
tagga Emmaboda med Py. Har lagt ut Gaga för försäljning och hoppas ngn vill ha den.

Har en Bula på foten för övrigt. Märkte sen precis nu. 
Hittade ju en ensam rutten cykel igår som jag tänkte att jag skulle lägga med
kugghjulet ner på foten igår. nu är jag tydligen svullen. har massa myggbett åxå.
PEPPA DAGIS IMORGON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar