måndag 2 juli 2012

Varför finns det inget smidigt sätt att svara på kommentarer.
Dom borde verkligen göra ngt så att man får en notering på ngt vis.
Eller den som kommenterar kan lämna sin mail.
vet att det är så på en del men när jag får en kommentar på min blogg
ser det bara ut så som på bilden ovan. och efter varje kommentar står det "på".
fattar inte varför. "hej fint hår :) på" eller "vart har du köpt din tröja? på".
sjukt störande. och det står inte vilket inlägg som är kommenterat.
ibland fattar man ju , som denna kommentaren. Men om ngn skriver "åh najs!"
så måste man gå in på alla inlägg och kolla om man ser ngn kommentar.
ofunktionellt och värdelöst system.

För att då svara på din kommentar:
Vet inte vart man kan beställa posters, om du menar färdiga.
men du kan ju skicka efter den bilden du vill ha från massa
olika ställen. typ crimson eller fujifilm eller ngt säkert. man kan ju
välja papper och storlek och sånt. Gallerix i karlstad (ej kollat hemsidan)
hade ett tag originalet "keep calm and carry on" som tavlor.
Men det var dom enda. Du kan ju kika om dom kanske har nga fler nu.

1 kommentar:

  1. Tack för ett så tydligt svar! Allposters.se verkade ha ett stort stortiment på färdiga posters gällande keep calm. Crimson har jag använt förr för att förstora upp bilder. Riktigt nöjd :)

    Gällande kommentarerna så blev jag lite nyfiken, jag själv är webbutvecklare och det bör finnas nått smartare sätt att hantera kommentarer..

    Jag menar, bloglovin är ju en väldigt stor bloggsite, ska kolla in på det om du vill? Tror jag har ett konto/blogg här nånstans :)

    Ha det gött och tack igen för ditt svar!
    /Alex

    SvaraRadera