måndag 16 juli 2012

Omgomgomg. fyra dar sen ja skrev ngt här som förgyllde eran dag.
Enda som hänt är att jag börjar få panik över Emmaboda.
kan fixa tåg och buss ner och hem när som helst nu.
Vilket jag måste göra innan det blir ännu dyrare.
Men är ju onödigt att åka ner om man inte har biljett. eller hur?
Måste bli av med den och det med basta!
slänger nog ut den på tradera ikv.

Fredagen !
ego on daycare.
Målade prinsessor med nga tjejer på dagis. Men sen målade jag hjärter dam.
Som är en drottning. då fick jag skäll.



 Sen Träffade jag Batman<3
Han är superpro och helt underbar. och jag är kär som en fag. 
-

 På lördagen åkte vi till Malin som hade grillfest.
Tydligen tänker hon flytta från värmland. Det är lite onödigt tycker jag.



Idag söndag då, funderar riiiiktigt mycket på att färga ner håret till normalblond
och sen sätta i mina korvar. Lila är superfancy och jag gillar det.men jag vill ha fluffigt hår,
jag är en fluffig människa. Börjar förlora min muchness.
Den är viktig säger Alice!

"Solade" lite med kristin och mami. Vi frös och gick in. Åt mat.
Fotade smycken för att fördriva tiden (redigerar dom när jag orkar. typ år 2034)
Nu väntar jag på Hemmagjord pizza och torkar mina nymålade tår.
Dom är svarta med kors. För jag är arg och bitter.
 
 (kolla utväxten. fancy.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar