onsdag 1 augusti 2012


Precis som bilderna säger. 
Shoppade igår (fast inte med kikkinixen för hon krockade
tydligen med sin bil. men dont worry, hon mår bra:)).
köpte batikleggins. hatar batik.
random reaklänning. random brun sak.
awesome smycken. gjorde flötig mat.
såg en igelkott idag.och tvättade mina skor. dretia deluxe.
städat massor och packat upp allt från emmaboda.
slog mig att jag ska bort igen om 14 dar typ.
börjar packa på söndag igen.

är dödssjuk åxå. men jobbade idag ändå.
2 barn och 3 fröknar+ mig. så jävla värt.

imorgon ska jag köpa partytält om det finns kvar.
tagga Falun !

ska se på ngt värt och äta glass nu.
sitta och hoppas på att HM kunde snabba på med sin leverans.
jag har inga pengar kvar snart.

heido

(nej inte fått fram nga bilder än från emmaboden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar