måndag 27 augusti 2012

Okej. Seriös uppdate nu. 7 minuter innan lön. Ligger med två katter i sängen och myser .molly har äntligen lagt sig ner .sluat gosa med mitt ansikte. Ser så dåligt då. Hatar att bilderna i förra inlägger blir säkert asstora när man bloggar i mobilen. Anyways . Imorgon är det shopping på schemat med Berka och syster. Och resten av veckan ska jag tillägna mitt hår. Köpte nytt löshår idag. Så ska färga och dola. Min utväxt är brutal dessutom. Kan dock inte bestämma hur jag ska färga . Vill ha fint. Men ska på gaga och måste såklart vara mest fab och awesome. Lite pics nedan på Fancy hår. Mint har jag börjat tycks är fint. Kommer dock aldrig ha det för det är inte jag. Men fint på andra. Rosa kommer jag heller aldrig ha. Men antagligen lila . Men inte som jag hade sist. Sist med löshåret . Vet inte hur jag vill ha riktigt. Har googlar men icke funnit ngt speciellt som jag vill dö för. Orange/ eldröd är åxå snyggt. Men jag älskar vitt hår. Tyvärr. Men ngn gång. Men är ju iof så jävla Fancy på hösten. Ååhh kan inte bestämma mig. Men har ju iaf dreadsen om det krisar sig. Ska runda av med att jag längtar efter gagas nya album. Kan inte komma mer lägligt . När det nu ens kommer? NU ÄR KL 12. Kolla kontot sen sova. Ska blogga mer Berka jag lovar. God natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar