tisdag 14 augusti 2012

ojojoj. tröttast i sverige. vaknade 5 imorse i sängen åt fel håll och påklädd. bra där.
Tänkte se på film, men efter duschen så däckade jag i sängen utan att ens
öppna datorn. sen så försov jag mig även imorse.
Skittrött och lycklig fr att få åka hem tidigare med en fröken.
slutar egentligen om en kvart. brukar vara hemma 5.
Venne om jag skrev förra veckan att jag gjorde min sista dag?
det var ju så att det inte var min sista. men eftersom jag hade tandläkartid
så kunde jag komma idag, måndag, ist. Så NU har jag officiellt slutat
jobba i Edsvalla. har märkt, och folk som sagt, att jag växt massor.
Känns rätt bra. även om jag vet att den kreativa emelie är ngt borta
så kommer hon nog tillbaka när jag är sysslolös om dagarna.
har knappt fotat ngt alls under sommaren. inte haft ngt att fota heller.
men har ju iaf målat lite på textil. och hatt-manin jag fick i våras.
har dessutom massa hattar kvar. så om ngn vill ha så säg till.

ska inte säga för mycket men flytta hemifrån kom idag som en möjlighet.
eller mer att det kom på tal på ett annat sätt än "jag vill flytta för jag vill flytta".
började få massa tankar och tänkte att nu måste ja bli vuxen.
Men bara för alla skaffar barn varje vecka så tänker jag inte följa strömmen.
jag undrar om jag nånsin verkligen kommer ha barn. många säger att dom inte vill,
men så skaffar dom ändå. men jag tror jag är för lat och självisk för att vilja ha ett eget.


Men alltså, var inte ens ngt om detta jag tänkte skriva. jag är inte ens gammal.
så sluta tänk på detta ><
Tänkte skriva att falun närmar sig och på torsdag är avfärdsdag om allt går som planerat.
och ska hämta ut platåskorna sen som varit på sko-sjukhuset. hoppas dom mår bra.
måste börja packa. och ska sätta i dreadsen. men är så himla trött.
har ont i hela kroppen. cyklade ju till krp med py i lördagsnatt. kom hem..8 ?
blåmärken på låren efter pakethållaren. och sämsta skrapsåret på knät för folk inte kan cykla.
dygnade ju i princip så inte konstigt jag däckade igår. Men hade kul iaf.
även om det tog hundra år, drack för mycket och trots blåmärkena.
och just de, folk som lägger sig i<3 Dom är roligast
bah, nu blev inlägget långt igen. men fixar bilder sen okey?
inte skrivit ngt på en vecka. men ni saknar mig nog inte.
 Nu ska jag göra lite fancy hushållssysslor.
ba bai

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar