måndag 6 augusti 2012

Ja jag vet att jag postar massa bilder på mig själv just nu
men jag gillar mitt hår okay ?

Var på äventyr igår med Py. skulle väl kunna säga att vi är lite partners in crime.
vi crimar massor, gör staden osäker, och kastar joel i bäcken, och säger hej i glashus osv.
py förstår. *banantummar*.
Cyklade iaf in till bäckström för att leka med han och niklasniklas.
Sen kom py och lortel. vi fulade runt, gömde oss för grannar och lekte darth vader.
Sen drog vi till py en snabbis. fixa piercingsmycken. vi är odödliga och idérika!
så sen bar det av mot abra. Stack ett hål på py. blev bra (y)
sen ville jag bada. men det blev inte av, vi åkte tillbaka till py igen.
Hittade oss en Lina som följde med åxå. had good time.
Sen drog vi till donken precis innan det stängde.
lurande dumma norskar att jag våldtog folk. tror dom trodde på det.
lite iaf. men dom blev lite läskiga så vi drog.
Sen kort efter så cyklade jag hem. helt värd kväll/natt.


Hissen hos bäckström.
ser så jävla skinny ut. 

Stor drule.


och vaknade med finaste bakgrunden på mobilen.
helt otroligt vacker. finaste fucken på länge lixom.


Sen åt tjorven på mig. han bits hårt som fan numera. galen_katt_ja.

Idag har jag inte gjort ngt värt alls. bakat kladdkaka till imorgon.
den jag gjorde häromdan blev skitdålig. men denna blev excellent! 
nu ska jag fortsätta göra nothing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar