tisdag 7 augusti 2012

Ligger i min säng och lyssnar på skrapandet på min dörr. Det är ljudet av en katt som vill in. Men inatt är jag voffas. Ligger och undrar om jag kommer komma i tid ngn av dessa två sista dagar på jobbet. Sorgligt att vara arbetslös sen igen. Längtar inte. Undrar åxå om jag kommer vakna 20 gånger av att jag hostar. Mamma pratade om ngn plasmahosta, tydligen farlig. För om jag väl blir hostig så blir jag det länge. Var antagligen därför jag kom för sent idag. Funny story. Vaknade och trodde klockan var halv 7. Väl vid bussen så märker jag att den varit halv 8. Inte konstigt att bussen inte kom. Så duktig. För trött för att leva. Måste sova ut ngn dag. Torsdag? Till häljen är det antagligen kalas igen. Sjukdom kan få fucken. Kastas till mörkrets furste och brinna i skärselden som stryk. Py förstår.

Idag var Berka här en stund. Vi tog en dejt på balkongen med tända ljus och lyssnade på regnet. Gay. Sen sökte vi kurser på kau. Hoppas på det bästa. Måste hålla mitt liv aktivt.

Well, god natt era små plommon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar