torsdag 3 maj 2012

Trevlig sommar alla noobs som sitter vid datorn och läser bloggar.
Om ni inte märkt det så är det över 20 grader ute. Vriiiinvarmt. Sitter på tåget från Torsby
och undrar varför dom har sömnpulver i luften jämt. Försökte jobbar på grafiska profil
uppgiften men jag märker att jag verkligen inte vet vad jag gör. Och det bränner så i mina
 skor så jag knappt kan koncentrera mig.. Seriöst. MEN , det gör typ inget, för Vem fick ståplats imorse till lady gaga då? JO JAG. Ska seriöst gå
på gaga två dar i rad. Gonna be so awesome. Synd att jag får gå själv andra gången bara .
Och när jag kommer hem ska jag hämta ut min skärm plus Apple remote på posten.
Behöver bara tusen sladdar nu så den passar till min dator. Om ens.

Igår hade vi ett litet måla- gubbar- möte med py, kito,LL, Simon och Martin.
Åt pizza och gick på en liten prommenix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar