tisdag 22 maj 2012


Tja!
hur kan jag då på ett spännade sätt berätta om mitt senaste dygn?
jaja. tar väl harry potter tema då.
Igår när jag vaknade så drog jag på mig lite mantlar och wizardlike clothing u know.
var stelopererad som ett fruset troll så jag la mig i min koj i mitt private krypin på sydvärnsgatan.
Såg på himym hela dagen . rastade min uggla shakira lite. venne vad jag skrev i inlägget igår.
orkar inte kolla heller. lazy wizard. Batman ringde och undrade om jag ville med till han,
så tog jag hogwartsexpressen med batman till hans lya i tors byn.
Uret var sent när vi anlände och hans magiska flygade bil stog på perrongen och väntade på oss.
vi flög hem till den blåvita stugan och batwizard somnade typ på en gång.
men jag skall icke ljuga. när jag magiskt överförde en film till hans dator
från intranätet så somnade jag med. som weaslys uggla som flugit in i tio fönster
så däckade vi bredvid varandra. en i rosa onepiece och en i lila.
ser säkert ut som teletubbies (stavas det ens så?) om vi skulle jucka på varann.



(vita ugglor ser ut som ngt från havet. "mustachen" runt näbben ser ut som dom skulle kunna röra
sig som tentaklet. föreställ er. som när man trippar med fingrarna. lillfingret,ring,lång,pek. snabbt.
typ så.eller att de ska komma en lång tunga . SLIIPPRRUPP!!)


orkar inte skriva så mer.
back to normal. vi var astidiga till tåget idag. satt å softade i gräset till det skulle gå.
hade lagt primark-bag på ett säte och hade kameran med mig där ute.
när vi ser chauffören stiga på tåget så reser ja mig upp. pussar min man och ska kliva på.
dörrarna stängs. paniken >< haha springer efter tåget tillsammans tills det stannar. 
fast fnissandes så springer jag till min stol och sitter där med skamsna
ögon gömda under mina röda glasögon hela vägen hem. men det är K.
ska måla tånaglarna nu och äta after eight. U HEARD ME!
den är bara HALV 8! men whos gonna punish me?
och kolla vad som äntligen är klart?
HEUHEUEUHEHEU. good bye cruel world!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar