torsdag 10 maj 2012

Har inte varit så mycket bloggning nu, men jag är faktiskt superbusy hatmaker !
Sådeso.

Här är lite hattar ja gjort idag och igår :





Och tror ja ska göra en hemsida eller en blogg eller ngt och lägga upp alla bilder där.
Folk börjar faktiskt intressera sig ganska så mycket för dom små kreationerna.
Har fullt upp veckan ut men ska förska göra ngn form av sida iaf nästa vecka.

Och för er som av ngn anledning läser min blogg men inte är vän med mig på fb,
Jag ställer ut på lördag på sandgrundsudden i Karlstad. dvs typ vid museet.
Ställer ut hattar och syster kristin ställer ut smycken.
Eftersom folk är intresserade så tar vi även beställningar på plats;)

Den 1 Juni ställer även min klass ut foton på Alsters Herrgård.
Tycker ni kan masa er dit åxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar