torsdag 17 maj 2012

Orkar inte blogga längre.
Går i skolan. har fått den sista uppgiften nu som är fett stor.
och har en fotouppgift att skriva 40tusen analyser till.
Den 1 Juni har klassen utställning på Alsters herrgård. 
Kom och titta.

Fick random grejer på posten igår.
Klänning som skulle vara svart med guld på.den var mörkblå med silver.
UB som var i plast med stål endast fram vid hyskorna. den skulle vara helt i stål.
så blev kranky och besviken. åt choklad och idag fick jag finnar.
Lägger upp en bild imorgon på min randomklänning.

jag har en fin bakgrund på min telefon.
mitt hår är fab.

Min nya bil. FAB.

Jag är deprimerad. så jag tänker köpa ett objektiv sen.
Försökte dammsuga förut men slutade med att jag fick sopa.
allt är så hårigt och sandigt hos mig. har iaf 3 chokladkakor kvar.
På lördag ska jag tatuera mig. Imorgon kommer batman.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar