måndag 14 maj 2012

 Hattar från i fredags.

Sen satte jag i dreadsen jag tog ur på torsdagen.

Bilder från KROM igår.
Provade på graffiti.

Rosa,gul,lila är jag ;)
ang själva utställningen jag å kikki hade så sög vi :(
många som var där var duktiga. men det blåste och kom inte så mycket folk.
och jag tänker sluta göra hattar bara för att inte tillräckligt många gillade dom><
äre ngn som vill ha ngn av hattarna som jag redan har så säg till.
n00b.


R a n d o m   b i l d e r .

Bild från när jag var på coop med mami. hittade mitt framtida badkar.

Tjorven igår. sötaste katten.


Och idag åkte jag till alsters herrgård med Nicole för att fota.
Åkte aldrig dit häromdan när vi skulle åkt.
Fick åka dragspelsbussen :D ja jag vet att jag är töntig.
men det var jättekul ^^
 

På hemvägen provade jag ett objektiv på elgiganten megastore ute i välsviken.
I totally loved it. telezoom 70-300mm. tror jag kommer ha asbra användning för det.
och autofokusen är assnabb. aldrig märkt hur dryg den är på 18-55 objektivet.
men nu känns de som ja hinner bli gammal innan den fokuserat klart.
Tror jag ska dit imorgon eller onsdag och köpa:) fota massor sen under veckan :D
wihuihiuuuehi.

Nu ska jag se på qi och äta after eight tills ja somnar.
skola imorgon och sen kommer batman.
min fina batman. som använder ordet fab.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar