fredag 18 maj 2012

Kranky_tjej_91.
blir kranky för att jag är kranky . gör alla i min omgivning kranky.
hade ju versta planen när jag vaknade. BAAH! och som ni vet så planerar jag det mesta.
blir de inte så som det var tänkt så blir allt fel.
som ni fattat nu så har jag inte gått utanför dörren till ngt elgigantiskt.
inte fotat, inte dammsugit.
fick fan sopa hela mitt rum. random.

är faktiskt sol ute. 
jag sitter inne på mitt rum å lyssnar på adele.
den här låten är så jävla dålig. tjugo i sex är klockan åxå.
jävla random dag . random dagar är sämst!
föredrar tillåmed att vara stressad framför att vara ensam och kranky.
batman frågade om han kunde komma idag men är så kranky
så nu kommer han inte.det var ju rätt så dumt nu antar jag.
antar att jag tar på mig onepiece idag igen och fördriver tiden med qi.
kallt är det åxå. hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar