fredag 11 maj 2012

ohojhoj.
Imorgon är det KROM som gäller. just nu sitter jag och fördriver onödig tid med att
kolla på objektiv. Tror jag behöver en blixt. men vill även ha ett telezoom.
men eftersom jag egentligen inte kan så mycket om objektiv så letar jag efter ngn som kan.
tänker inte gå till en butik å vara versta n00big å inte fatta vad dom säger :(
Så kan du ngt så säg till. 

Och CYKEL! vill ha en cykel. seriöst.

onödig tid btw, har en DRÖS med grejer att göra idag. ändå måste ja sitta å bara 
slösa flera timmar tills kl 1 då de kommer en besiktningsgubbe å ska kolla på lägenheten eller ngt. 
och då ska jag å kikki ut med hundarna. Men känns så onödigt att gå upp kl 1 å inte kan 
göra ngt förens kl 1. kunde börjat sätta i dreadsen men ska in till stan så hade nog 
inte hunnit bli klar. plus att dom är lite blöta. måste hitta en låda att packa ner hattarna i . 
och plocka pinnar i skogen att tälja. laga mat . göra klart hattar som inte är klara. 
kommer inte hinna:( och ska blåsa jävlar imorgon tydligen. 
hoppas inte hattarna blåser bort:s

Har ont i min arm. jämt så ni bara vet. undrar om jag ens kan sätta i dreads. 
axeln är helt fucked up typ. men eftersom ingen annan bär på kunskapen 
tydligen så antar jag att det är bara att knyta den sura dreaden.
"bita i det sura äpplet". hatar sura äpplen.

fb är cp. varför? 

Bilder från igår:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar