måndag 25 januari 2010

We're in this together
inte är men.
Iaf så är ja i skolan nu. Lyssnade på apoptygma idag heeeela
vägen till skolan.samma låt. Solen lös å allt var så poetiskt ;)
Borde vara sol alla dagar !Fast det bringar otur.
Idag skulle ja va med Leo KANSKE efter skolan,
men så låste ja ju in min nyckel i skåpet (typiskt Emelie)
Så mamma kommer när jag slutar då blir man
ju såklart sugen på att
följa med hem . speciellt eftersom ja är skithungrig.
Måste posta grejerna till hon tjejen med. och hämta p-piller.
har ju apotek på wåxnäs men. Har inga pengar till
frakten heller.men de kan ju inte vara så
mycket.


och finally Tävling!
har ju inte så många läsare men ,
Here it goes :

såhär funkar de, Svara bara rätt på frågan
(skicka hellst pm på helgon eller bdb, då en
kommentar inteär så diskret;)Länkar dit längst ner i inlä
gget)
Sen om det är fler än 1 som har rätt så får ngn i minnärhet lotta
(jag litar inte på mig själv), eller en utslagsfråga
om det är färre
än 5 som svarar rätt.Den som vinner får rosetten på bilden.
Jag betalar frakten.
Utser vinnaren på fredag!
Denna får vinnaren ! Läderrosett med nit i mitten. 9x7 cm

Fråga :
Vilket är Luke skywalkers pappas ursprungliga namn ?
(hehe :)det va svårt å komma på ngt okej ?)


(länk till bdb: http://blitzkreigbop.bilddagboken.se/p/frontpage.html#a9
eller om du hittade detta på helgon så PM:a mig där (blitzkreigbop))

GOOD LUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar