söndag 17 januari 2010

Lördag - Söndag
Lördagkväll åkte jag till Deje med Thomas och min syster.
Kristin kom å åt mat sen tillbaka till Deje igen ><
I Deje så mötte jag å Kikki upp Leo,David,Anna och Magnus.
Sen gick vi hem till kikki och körde ett "JÄTTEKUL" spel som hette
"på 5 sekunder" eller ngt. Men sen med andra ord, det är roligare.
Trodde jag och Anna skulle vinna:( Men David och Leo gjorde det.
Sen blev det pizza. NomNomNom ! Inte ätit köpt pizza på as länge!
(Anna köpte en rosett av mig med :D)


Sen följde jag med Leo hem. Fick massage med olja :O
men som VANLIGT så somnade jag :s Tydligen pratade i sömnen med.
Fast ja va typ vaken. Sa typ "varför gör man de? , varför tattuerar man
in de?"
om ja minns rätt. måste varit sånt där stadie man varken är
vaken eller sover.
men ja drömmde nog om tattueringar.

Imorse tog ja 13:20 bussen från Deje till kd.
Åt mat, tappade ett glas, å nu ränner ja till
tvättstugan med mamma. Skola imorgon.blä

Hejdå ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar