onsdag 20 januari 2010


Branäs med klassen today :)
Länge sen alla hade åkt skidor, Emma never tillåmed.
Men ja tyckte hon va duktig :) Ingen av OSS bröt ngt iaf.
Men ngn annan i backen gjorde tydligen de.
Visselpipescootern kom och jag å Lina tappade bort emelie B.
Sen åkte vi fel och fick göra om.

Nån timme innan vi skulle åka hem bestämmde sig
jag å Lina för å prova snowboard.
Emma och Emelie satte sig å fikade (söp).
Jag tyckte vi var duktiga faktiskt :o
Lina hade åkt två gånger tror ja, och jag provade kikkis
när hon hade en för 100 år sen. inget direkt åk då.
se om ja får filmer eller bilder senare på det.
Mina kamera dog så det här är dom enda.

Vi var i stan runt 7. Gick ut med voffa, kl 8 duschade jag,
blablablabla. 1 mugg oboy, en banan, 2 rulltårtsbitar och lite
fanta senare såg ja på Howimetyourmother.
Ska ja göra nu med innan ja sover en sväng .
Imorgon tar jag å Emelie sovmorgon, sen ska ja till MATSALEN!
("hörde" ni ? matsalen) pannkakor trots allt.
Öppet hus åxå , kom å säg hej. VI FÅR PIZZA!
inte ni då utan vi på skolan ;)

bye bye

1 kommentar:

  1. Jag tar också sovmorgon idag > <
    Ska lägga in alla videoklipp på datorn senare på skolan så får ni se ; )

    SvaraRadera