fredag 22 januari 2010

Fredag !
Sitter i skolan och väntar på mor.
Hade dilemmat att halv tre ska mamma in till stan å möta matilda.
sen ska hon gå på stan med mig och kikki, och jag är i skolan nu.
skulle va ovärt att åka hem för de snöar. men datorn dör om ca 18 min.
och jag är lite småhungrig. hur gör ja ? hem eller stanna?
Sen så sa mamma att hon äri stallet å kan hämta mig efter det
på vägen hem för hon ska byta kläder innan hon åker in till stan
igen. Så då kan ja lämna datorn om jag åker med henne.
Men datorn hinner dö å vad ska ja göra då >< ? får se på film i en
kvart på min STORA skärm på ipoden eller läsa en bok om ngn
konstnär här i bokhyllan.
Löser sig.
Vill shoppa massor :( önskar ja hade massa pengar. måste bleka håret,
köpa blond toning och fylla på mobilen, köpa pyssel osv. blä. Rea på kapahl iaf.
och idag får alla som är H&M clubmedlemmar 10 % rea på allt ! :D
hoppas mamma skänker en slant:)

HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar