måndag 18 januari 2010

Måndag
Åkte med Emelie B från skolan och in till stan.
kollade pysselaffär och sen en sväng till solareturen.
Fanns inte så mycket fint. men en BATMAN LP :o*köpa*
Sen åkte vi hem till mig och gjorde makaroner :)

Sen ta en powernap och sen dricka Te med kakor:)<3
Satt och rosettade medans Emelie softade i m
inäng.
Gjorde fler med nitar på. Snyggisar

Sen gjorde ja även lite fler, men dom är ganska fula.
Förutom den prickiga<3 Cp prickar men
annars var den söt:D ska försöka göra en bättre.

(den upp till vänster har röda paljetter, var inte snyggt.)

Nu ska jag äta ngn macka, läsa igenom min presentation
inför imorgon sen se på Himym :)

haijhaij

2 kommentarer:

  1. Bilden längst upp:

    Dom två längst upp med nitar på
    VILL JAG HAAA! :'DDD (fast jag har inga pengar just nu, så om du skulle kunna hålla på dom åt mig tills jag får moneyZ?(a))

    värsta soeta:)<3
    du är så duktig!

    /Anna.A

    SvaraRadera
  2. Hej :D säljer du den första längst ner till vänster med en nit på? isf skulle jag jättegärna vilja köpa den! / Amanda (Annas syrra) xD Och jag sitter på min brors dator därför står det björn >_<

    SvaraRadera