fredag 15 januari 2010


Pyssel :)
Satt å försökte mig på rosetter, om Lina kan så borde ja kunna:O
Även pm hon är duktigare men :)
Kom på att ja hade nitar så ja satte på nga på en "Läder" rosett.
Mamma sa att de va galon :S
Ser mer ut som en läder/skin imitation enligt mig.
Iaf, så gjorde jag en medelstor med nitar,
En lite mindre (mitten) Dock inte SÅ liten som den ser ut.
Sen en megastor i Lack.
Och en ganska så stor i "Läder".
Nu sitter jag bara å drygar å lyssnar på Madonna. (wtf Mli?)
Leo gör mig sällskap på msn med:)

Och min mamma är SUPERSÖT!
När ja varit på toa å kommer in i mitt rum har hon ställt
en sminkväska på datorn :D "Devil Kitty" från H&M.
Sån ja velat ha jätte länge:) Sötast ät hon<3 Skulle fått den på Jul
sa hon men att hon visste inte om ngn annan skulle köpa en.
Så ja fick den nu ist:)
<3

God natt nu :)

1 kommentar: