fredag 22 januari 2010

Myskväll med mig och mig

Åkte hem efter skolan och sen kom mamma hem så följde ja
med henneå kikki in till stan. hittade LACKIGA LACKLEGGINS!
till det otroliga priset 169. och sen även en kjol på rea för 75 :D
Sen hårspännen tillnga rosetter. lycklig. äntligen leggins lix!
nu måste det bli fest så jakan fjolla runt i dom å
känna mig snygg med. okej ? fixa !

Ska snart sätta på en film med lite riesen (egentligen bigpack)
och fanta.(hade ingen skål som de stog "Mina Riesen" på !)
Tydligen har en del personer svårt att höra av sig åxå.
så nu sitter ja ensammedans mamma är på väg till norge
och thomas är hos pappa.
Jag vill att ngt ska gå som ja önskar i bland.
(förutom att ja fick lackleggins å fanta å riesen då ;))
ensam är ensamt.



hejdå , dålig film väntar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar