onsdag 11 januari 2012

My poor blog.
Im alive. har praktik i Edsvalla på Dagis.
They need help, feel like leka med barn? let me know.
Och precis tagit två till dreadsbeställningar. så nu när jag säger att ja inte
kommer blogga så är det sant.

About today, first day at dagis. Men eftersom jag har tystnadsplikt
så kan jag ju inte skriva annat än att jag är trött och kanske inte hatar alla barn.
Om dom gillar mig så är det K. har hittils fått måla katter. Måla ALDRIG ett djur
till ETT barn. just sayin. Och var totally confused av bussarna. Men de går nog bra.
Tråkigt bara att jag ska vara där i en månad ,och sen slava med dreads när jag kommer hem,
och att pengarna blir busspengar. så jag endast förlorar på att åka dit. EGENTLIGEN.
nu tänker ngn"eheheööhe du vinner ju erfarenhet". Men får ja jobba där sen
när praktiken är slut, DÅ har jag vunnit på det. För sen ska jag plugga.
Och sen kan ja kanske jobba där efteråt åxå? Alltså. har ingen lust att fastna i
Dagis-världen. INTE i min plan. men antar att det är min plan. for a while.

annnyyways. Åkte hem efter edsvalla, sen direkt till stan.Träffa Batman.
Sen direkt hem till berka. Ate som panncakes. they were THE best this year!
satte upp fancy recept i hennes skafferi med. only för jag är elit.sen tog ja mitt USB och sprang till bussen hem.
Nu sitter jag och är sugen på glass men too lazy hoe to go and get it.
Borde äta och sova.


Men eftersom Batman gillar när jag Batbloggar så gör ja de lite nu.
Här är mina mysiga ugglor som jag tänker tända vid varje filmtillfälle.
här är jag och mina smala armar när vi åbäkat och varit lite kranky men sen
blivit vänner igen.
Jag har dock en bild på en rosa batsuit. men venne om ja törs lägga upp den.

Önskar du låg i min säng varje dag jag kom hem:)
Och nu. för nu ska jag snart sova. God natt:)

1 kommentar: