tisdag 3 januari 2012

Inte speciellt mycket bloggat senaste dagarna.
Been busy.
Tänkte lägga upp bilder från nyår igår men men får ju förfan inte in bilderna i datorn
från iPhonen. orka maila dom en å en. läste i ngt drygt forum att man kan lägga in dom
med hjälp av iPhoto. Vilket jag tog bort för ngt år sen för jag tyckte det var helt
jävla cp mongo och att det tog plats för att jag inte använde det.
Men Har laddat ner iLife nu, som iPhoto är en del av, så får se om det funkar sen.

Har ett annat problem, ÅTERIGEN har jag skrivit fel datum på min
f-kassalapp så måste skicka in en ny och vänta 100 år till på pengarna.
Och har praktik på tisdag fram till 10 feb. Och får avboka tattueringstiden
för den är den 11e jan. Och hade jag ändå haft pengar nu så är ju praktiken
lagt så jävla dumt. 10 jan-feb. Så ingen idé att köpa månadskort.
inte heller 14-dagarskort man åker på inom kd kommun. Men det kostar
200 mindre än att åka i hela länet så det känns ju inte så värt de heller.
måste ändå köpa två sånna eftersom praktiken är 3 veckor.
känns snart som att det är billigare att bara betala varje resa som vanligt.
fast vad blir det..? 621 kr blir det. busskorten kostar ca 400 och 700.
Så ja. lönar sig ju att bara betala :S fast att åka buss för 600 känns ju inte så kul.
OCH jag har inga pengar nu ändå.

Och jag har inget annat att skriva förutom att klaga ännu mer.
Ska gå en solskensprommenix med berka. Hon får agera gammelmor pilrot
och säga vad ja ska göra.

1 kommentar: