torsdag 19 januari 2012

Idag, efter batman åkt hem tog jag en fika och såg på pan am.
Måste fan få pengar snart. avlider!!

iPhone tömning åxå, här är bilder från nga dar.
minns inte 100% från när alla är men. och så är alla i motsatt ordning.
man borde lägga in dom så att den nyaste hamnar längst ner.
inte högst upp. kom på det efter hälften av bilderna och orkade inte
lägga in dem baklänges.

Detta är från idag. Var på kurs på fugik, my old beloved school ^^
När jag kom hem fick jag en fläta:)

Min klisterplast satt kvar på väggen : D
__________

Målade på dagis igår.
Sedan hemma så kom berka så pysslade vi.
Hon gjorde glittriga skor. Awesome! fast var glitter överallt.
och blev åxå sugen på ngt, så jag fixade ett linne.
Alla valsar ju runt med kors, så varför inte jag åxå lix.

Målade mina tånaglar med. badass.
Kattligan.
På väg hem från praktiken.
fuck yeah, 180 poäng ;)
På väg till praktiken. orka alla bilder i fel ordning.
____________________
bild från i söndags. Bakis och kletig.

Hemma hos martin
________________

Blir tatuerad


svullen som en get.
just a spegelpic
random prinstscreen på mobilen. varför kan man inte spara googlebilder? sux
____________________

Heldag med berka. fotade allt vi kunde i hennes kök medans vi drack te.




Påväg till berka


yeah, kunde inte bestämma mig för en riktigt.

nu ska jag redigera lite smått sen sova. Kurs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar