måndag 16 januari 2012


Igår Lördag
Var ju först med ut till färjestad med Melinda och Texas och tattuerade.
Sen hem, äta. Berka kom. Drack, åkte till stan för att lämna busskortet till mamma.
Gick till Martin och drack mer. Där fanns även Emma och Abra.
Tydligen när jag kom hem måste jag varit full.
Hade tänkt spela Age of Mythology och äta pirog.
Ist vaknade jag vid 8 imorse med kläder och smink på mig i min säng.
Hade ringt till batman och måste somnat på stört när han la på.
Men hade iaf täcke på mig. Duktig som jag är så tog jag på mig PJ, tvättade ansiktet,
borstade tänderna å gick å la mig igen. Sen gick jag upp vid 12. Åt den där stackars
pirogen, drack dricka (varför är vatten så äckligt dan efter?).
Nu skulle jag egentligen städat, men to lazy. har fotat och ska fota lite mer.
Är dock för mörkt. Och färgade topparna lila förut men blev fail.
venne om ja orkar göra om. Skulle gå promenix med Amelie men får se när min
lata butt orkar röra sig. och tattueringen svider som fan. venne ens om jag vill
gå med byxor och gåshud ute :(

igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar