söndag 22 januari 2012

En sjuk kvinnas frukost.
Jag starkt rekommenderar skogsbärssylten ifrån lidl. den är awesome!
Rostat bröd med sylt på och te till, Totally ready for moving to England :D

Och jag trodde inte Emelie-stål-kvinnan-Hedén kunde bli förkyld.
Men verkar som att min näsa inte håller med.
vaknar och är sådär olidligt tät och man kan bara andas med en lunga typ.
Huvudet väger ca 40 kg (har inte vägt det än men tippar på ngt sånt).
i guess ögonen är utvilade efter 11 timmars sömn men fick fan gräva
fram dom från john blunds överflöd. Venne om jag orkar duscha eller om jag
bara ska vara ofräsch hela dagen.

Hoppas det finns nya avsnitt av DH och Greys. himym kollar man snabbt ikapp:(
dom borde förlänga avsnitten till "1h" som allt annat.

Brb nysa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar