söndag 29 januari 2012

bloggeliblogg.
har knappt suttit vid datorn senaste dagarna.
Det är synd om den.

Lite synd om mitt hår åxå. fetaste utväxten. men hade silverschampoo
och lila toning igår igen. Så nu ser det inte lika skabbigt ut hoppas jag.

Och fotade lite med Amelie igår med.
Vi tog bilder i fredas åxå men dom blev nog inge bra.
Men igår hade hon byggt en liten studio. Alla dessa kort är alltså
till en uppgift hon har i skolan. Så vi tog lite porträtt.
Även med hennes helt underbara katt.
Efter det tog jag en snabbis till berka eftersom dom bor så nära varandra.
Och sen vidare hem och softade jag järnet med mor.
Efter jag tillbringat nga timmar med att tvätta:(
Men halv 9 så satt vi med en familjepizza och Änglar och demoner.
Orkade inte ens äta godis sen. (nej vi åt inte hela pizzan).

Och idag vaknade jag med sängen full i katter.
Det måste vara det mysigaste som finns.
Vaknade först vid nio. då hade jag 3. Alla utom lizzy.
Sen vid kvart över 10 så låg tjorven vid fötterna och molly vid mig.
så fort jag lyfte på täcket så kröp hon under och somnade där.
Min fina mys:)


Ska till pappa när jag fixat mig, och en snabbis till knastret.
Sen hem och dreada:(
its a lot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar