fredag 1 februari 2013

Tjatja blogghen!
Fredag idag. sattehh, FRIDAY FRIDAY !!
 
och seatet jag takear är fotöljen vid datorn. fixa playlists och sen ska jag textilmåla
lite tänkte jag. Var på muppmöte 9-12 typ. snackade med en där om hemsidor.
ska läsa mig göra banners och om jag kirrar det så är jag iaf
anställd ett tag;) sen åkte jag hem, fyllde magen med mat, lämnade dator.
Åkte direkt till IKEA sen. köpte ännu mer kuddar,doftljus, en mini-wok-panna,
stekverktyg som ser ut att va leksaker för dom va så jävla små, värmeljus,doftljus
och slutligen örngott till kuddar. Vilket då är dom jag ska trycka på sen tänkte jag.
har nu 8 sovkuddar i min säng. jag är queen of pillows.
men är man forever alone så behöver man ett par.

är även so alone som jag köpte massa gött att förtära
medans jag designar å målar å har mig.


kolla så romantiskt med doftljus å grejjer !

nu måste jag göra dagens viktigaste ärende!
posta Black på fb. tjingalong suckers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar