måndag 25 februari 2013

Montag.
Lillsyster sov här och blev dreadifierad igår>idag.
Skulle se på oscarsgalan, men somnade halv 5. såg halva. 
men missade alla best actress osv. sög.
men matilda väckte mig så vi drog å tröstshoppade.
fancy darth vader neontröja. köpte jeans åxå jag klippte av.
ska bleka dom men händer ju inget. experimenterar med mönster just ju 
på benen som blev över. men verkar retarded. får se om de blir niz.
imorgon ska jag pimpa köket a little bit.

Ligger efter med träning och går inte ner ngt i vikt alls.
innan feb är slut ska jag gå ner 2. och läsa ut sista boken i vampyrserien.
ni vet vilken jag talar om. men har ju bara.. ca 500 sidor kvar? 
jag är drygaste läsaren nånsin. men ändå.
inte läst en bok sen gymnasiet. så 4 böcker på 2 månader ÄR snabbt ;)
Nästa månads mål: Arbetsprover,töja öron till 18,åka till norjett!

öh ah. herra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar