måndag 11 februari 2013

Hej hej bloggeeen.
I Fredags kom min storasyster hem hit och hälsade på. Hon åker hem på Onsdag. Hon har flyttat till sin pojkvän. Nästan i Göteborg. Shiiiit asså. Värsta storstadsbon nue. Hmm... Jag har lite marabou kvar. Ni är avis eller hur?  Men ändå försöker jag sno godis från Kristin. Molly läser med mig i min bok. Jag vill ta ur mina dreads så jag kan ta ett bad i vårat badkar med guldtassar på. Och jag måste egentligen gå till affären och posta ett brev lixom. Men jag pallar bara inte. Åhh Måndagar är sååå tråkigta. Jag önskar att Kristin hade ett hus så jag kunde tyyyyp bo där och vi kunde ha kul varje dag lixom. Typ sova hur länge vi vill och slippa sminka oss eftersom vi bara ska äta kladdkaka hela dagarna. Hmm jag glömde lägga upp min Fredagslåt i fredags också. Har typ ångest över det.  Va iallafall ute och va full på fredagen. Asså hade skit kul. Skrev jag att jag va full. Hmm men de va jag iallafall.. Den snygga bilden som är på mig är från en annan gång. Jag har ju dreads nu. Inte så vitt längre. Typ kissbrunt. :D 

Hej då bloggen.    ( Bloggrape)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar