onsdag 27 februari 2013

Ångestlife of Emelie Hedén.
börjar såklart med att min datorladdare går sönder.
paniken får mig att vilja dö. Men får låna en laddare av berka för hon har två macs.
Men bara för det så två dagar senare ska jag tappa min plånbok.
inte bara att det är allmänt tråkigt. utan hade precis tagit ut 1k i kontanter för att lägga undan till
tatuering som jag har tid för nästa vecka. och köpte en biljett till punkgalan. så 280 kr där.
 så ca 1300 förlorade jag idag+alla andra kort man har. (och en rätt ny plånka)
på bara sträckan mellan jysk på våxnäs till vårdcentralen. ca 5 min med buss.
fml.

När jag märkte det så tog jag å berka en ny sexa från mig och frågade chauffören.
men han hänvisade mig artigt till bussgaraget. även om det inte är öppet för hittegods.
ska ringa imorgon, men dom har ju bara tid 10-12.
men snubbarna som satt i dörren bredvid gods anropade trafiken iaf.
och när nästa sexa kom åt andra hållet så fick vi gå på vid garaget och
prata med den chaffisen åxå. alla är väldigt trevliga.

fört över resterande pengar till mamma,Spärrat bankkortet och beställt ett nytt.,
även nytt HM kort. hehe. venne hur det funkar med sånna.
lindex,ikea,HM,nilsongroup,EUsjuksakkort,bilblotek,
är bara ett urval av kort lixom. ni vet ju själva vad kort hit å dit man har.
SOM TUR VAR, (i oturen) låg INTE mammas busskort i plånboken.
har ju redan tappat det för henne en gång. (värde ca 3-4k).
men hon fick ett nytt av jobbet på sätt å vis.

men ja. livet är inte så jävla great just nu.

ni får bild på mina nya brillor iaf som längtar efter sommaren som mig.
och berka som chillar på den nyinredda balkongen. lägger upp före och efter när jag orkar.
det är inte klart än men med tanke på omständigheterna så fixar jag nog inget mer där.




adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar