tisdag 12 februari 2013

Fin Bloggrape jag fick.
var väl ungefär så min dag gick till åxå.
dock är mitt hår inte kissbrunt:(
och ska ta ur dreadsen strax. tvätta hur året inför kommande blonderingar.
mitt hår är så kort:( kort bruntdassigt med utväxt.
största hårångesten. Men idag kom mitt och lillasysters kanekalon på posten.
så snart är väl livet underbart igen. lite mer åt det hållet iaf.

Lite bilder från häljen finns på fb. orkar inte lägga upp.
Har två filmer men lina dödar mig om jag läger upp dom.
så bäst jag inte lägger upp ngt alls:P Hade iaf astrevligt,
med tanke på att jag hatar att gå ut å inte varit ute på länge.
DANSADE tillåmed ! det är grejer det ! kände mig värsta fancy åxå.


Var på ikea med mamma å kristin idag.
bor på IKEA. det säger iaf berka. men köper ju iaf ngt varje gång.
Jag ska jobba där. ska vara den bästa anställda!


well. bye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar