tisdag 9 februari 2010

Tuesdag!!
Missade bussen imorse:(
Fick ta ettan ist till torget å gå till skolan å kom 15 min sent.
Men klassråd så inte så farligt ^^

På bild och form fotade vi Alice till projektarbetet.
Hon var elementet "Jord" (eller natur).
Här får ni en liten testbild.
(kan inte lägga ut dom vi ska använda)


Just nu har jag Engelska och det är SÅÅ mycket att tänka på.
Har massor att göra. Är så mycket på en och samma gång.
lixom tio olika uppgifter. Jag orkar verkligen inte läsa
boken på Engleska. Sen så ska vi planera inför Italienarna
som kommer. Vill inte ens träffa dom. Tre läskiga killar
ska bo med mig och Emelie B och Emma.

Blä. Och vi slutar kl 9 på Herrhagen den dagen dom kommer.
Hur ska jag få allt funka.
Och alla hjärtans dag börjar synas över allt.
Kan folk bara inte visa sin kärlek när dom vill?
vi behöver ingen jävla högtid!

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar