onsdag 10 februari 2010

Cat lady Haz INTERNET!

Enda bra idag.
Foto B kursen verkar skit.
Visst vi får lära oss sjukt mycket bra grejer men vetefan
om ja orkar alltså.
får ångest å bara titta n
er
i den där källaren.
allt verkar så svårt å jag
förstår ingenting.
mest ångest av allt.. alla har en kamera.
Visst får ju låna av skolan men lixom.
Man kan inte låna när man börjar jobba.

Känns inge bra det här alls.

sen på vägen hem dissade bussen mig.
den hade gömt sig å
sen bara körde iväg utan mig.
Fick åka femman.
(ni bryr er verkligen åxå).

Sen när ja kommer hem så frågar ja vad min
studentklänning får kosta,
Å mamma typ,

"hellst under 1000 kr". å jag typ WHAT!?
ja har kollat på under 500! men det är väl bra.
större chans att
få mer pengar till annat.
typ balklänningen :D å mina finaste
av dom finaste balskor.
nej ja säger inte vilka för då har
ngn annan de.
kanske. eller nått. bry.

Nu är jag hungrig och har ångest över allt som har med skolan
att göra. PA-bilderna suger.
dom är dålig kvallité. och varje gång
vi ska fota får vi bygga en
jävla scen / studio för skolan har inget.

Snälla, ja behöver verkligen en kamera.

Och jag kan ju ta livet av mig om ja
inte
får datorn i studentpressent.

Seriöst Adjö

*bild på cat ladys cats sitting in fönster*

och just de, köpte två böcker
(en om drinkar och bridget jones dagbok,
har ju en bokhylla ja måste fylla ut)
och ett par "harlem byxor" ?
sånna där mjuka pösiga. rea lixom ! yeah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar