söndag 28 februari 2010

Har inget intressant att skriva så
därför det inte blir så mycket här.


Men Italienarna åkte hem i torsdags.
Var ganska intressant ,
även om kanske jag,Emma
och emelie var dom roligaste:P

Men jag tror dom hade kanske kul:) Torsdagkväll hade vi Foto B.
Jag och Emma driver med Nisse lit
e:P
Han märker inte när vi är sarkastiska heller:P inte lätt
att vara gammal ;)


Fredag så skolkade jag

(på en fredag igen. kommer ju få IG i religion!)

Hade dessutom prov i ARL.
Runt tolv kom Kikki och
matilda och väckte mig.
Vi åkte till Deje efter ngn timme.
Åt potatisgratäng och godis och dricka.
Satte i dreads på matilda.
Hon blev jättesöt!
Halv tio åkte vi hem.

Idag,Lördag
gick upp vid ett och gjorde mig iordning.

Städade tills 5 då alice kom.
Satte i Hennes dreads på henne.
Sen åt vi Pizza med gård I
wåxnäs C
Ut med hunden och sen dess har det varit weeds.

Mår lite illa, tydligen inte van att vräka i mig godis.

Men det är bra. slipper jag ju köpa godis för 78 kr
i fortsättningen :S
det var ju totalt onödigt.
Nu är kl 01:49. Skriver med Toffa på msn
och är trött å grining.
Som jag alltid är typ.
Seriöst varför är jag sån surfitta jämt?
eftersom alla äter piller så ska jag fråga om
det finns
Surfitta-piller att få.

Tror jag ska sova snart

God natt ya all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar