tisdag 2 februari 2010

Tisdag.
Och allt kan dö.

Lite bilder på vad jag gjorde igår.


Fler bilder finns på :
http://www.pixbox.se/alb_show_id1159561_page0.html
-----
Inget internet hemma så jag har inte
kunnat uppdatera på hela häljen.
Men
på Fredag var det krogen.
Va väl blandat bra/dåligt.
Va med min syster,Kikki L, tova, Malin m.fl.
Här är iaf lite bilder:


Fikade på coffe house by george med syster först.
Sen en Cosmopolitan innan vi drog till score.
Efter Score drog vi till Harrys en sväng.Random bilder vi tog.
drog till score igen efter harrys men inga fler bilder.
Träffade en australienare och hans två kompisar.
Free drinks we like.
Kristinehamnare är trevligare än kd:are.


På lördag
så kom matilda så gjorde vi sallad och jag
färgade hennes hår och
satte i dreads på mig. stolt över
mina krampande armar!

ADJÖ



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar