torsdag 6 september 2012

Bloggbomb idag !
Lite blommor från igår.
En dam trodde vi skulle sno hennes morötter.
var vid nga kolonilotter på gruvlyckan. skulle fota hästar vid 4H men fanns inga.
så det var jag , fisheye och kristin bland ruttna solrosor och alice-blommor.
typ två bra bilder. den ena gillar ja bara av nån anledning. blåse jätte mycket.




Och nu ska jag börja med sthlmsbilderna. 
så kommer upp inlägg senare.
Håller på att tvätta och min bror fyller år idag,
Grattis till han :) hela 19 år blir pöjken. 
Ska nog blondera matilda mellan nästa tvätt.
Tvingar henne att färga håret orange. äntligen !
(vill själv ha orange men törs ju inte:()
ska fota imorgon eller fre. kvällsol,vatten,skog,osv.
Fika ska vi hinna med åxå. Firar han egentligen på lördag.
mamma jobbar idag. men ngt måste man fika på sin födelsedag tyckte vi. 
Och på lördag har jag middag eventuellt inbokad med berka.
drinks and fab. tänker bli berusad. 

Imorgon ska jag ta en sväng till papi, hämta min skrivare äntligen.
lämna underlag och sovsäck från sommarens festivaler.
köpa tangentbord åxå. om ja finner ngt fab med pad på.

Well, måste kila igen. ba bai.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar