tisdag 25 september 2012

åh så dryg jag är. en instaupdate.

Tonat lite toppar.fancie.

Fredags: Lagade mat med berka och skulle filmdygna.

Maten var iaf god.
hisspic.
färdig mat och fucking Åmål.
nom.
Fick min kigu på posten åxå. niz!
efter Åmål såg vi på smala sussie. sen Pulp picfion. då somnade beka.
så jag satte på juno och sen två avsnitt chuck och sen somnade ja med.

på lördagen var jag 70tals katt och drog till systemet.
berka hatar buss.
tyvärr så följde inte berka med. men darth vader och hans beloved var där.
och spocken var där.
Hans exakta ord var "jag är så snygg så ni får ta kort på mig". så det gjorde vi.

sen på söndagen kom batman. dyngtrött som jag var så somnade jag till forest gump.
tvivlar på att batman såg klart den dock. han är en pussy och somnar först vilket som!

Idag Måndag tog jag och berka en prommenad. pratade om våra 
liv utan äventyr. tog en glass och satt i solen. 

 sen jag kom hem har jag gått i min nta mys.
den är i fleece. supercozy.
målade lite boobies åxå. och snart inne på säsong 3 av chuck.
händer inte mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar