fredag 21 september 2012


Jora satteh. insåg imorse att vi kanske måste ta bort lizzy och molly faktiskt.
Absolut inget jag vill men. dom är så taniga. ska göra ett sista försök att göda upp dom.
funkar det inte så är det nog dags:( dom är gamla och smala. 
Känns som Molly fattar . lol. hon har myst massa hela dagen. 
Men känns ju lagomt kul, mamma vill ta bort dom i okt.
lagomt till min födelsedag. men ska tatuera mig dan efter jag fyllt,
kommer säkert göra en kattig minnesgrej. men det är okej om ni tycker det är gay.
Haft lizzy och molly sen jag var 7 eller ngt. mina bebisar :(

apropå göda. köpte rätt mycket choklad förut. var billigt lixom.
och är lite deprimerad. gillar hösten. lite. men ändå så jävla kallt.blött.
fast mysigt och fint.

aja. ska fortsätta mölja chuck och vara flötig. 
tänkte springa. som jag alltid säger. men blir som vanligt inget.
Men är mer värt att ha onepiece och mysa. right?

Expert kommer ju ha utförsäljning åxå, ska hålla utkik efter en dator.
om jag får en värdig lön. märkte igår att den brinner upp snart.
helt insane varm och helt sjukt dryg. överdriver inte när jag säger
att det tog 3 minuter att öppna ett nytt fönster i firefox. 
och det är inte internet det är fel på. datorn fick sova helt avstängd inatt.
nu verkar den vara lite gladare. men den är fortfarande gammal och helt ur tiden.


nonsensskrivning. ba bai

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar