torsdag 20 september 2012

 
Fick ryck och limmade i löshåret häromdan. och berkla satt på golvet och grejjade samtidigt.
just nu sitter jag och lyssnar på axes of awesome och äter mat,
en paus ifrån mitt städande. var först på interjuv på studiopån, vilket är en fotostudio
på norrstrand som funnits sen pappa var liten typ, hoppas jag fårjobba lite där :)
sen när jag kom hem så gick jag med kikkis vita lurvlarvråtthund, dammsöge,
skurat badkar, ska ner och slänga i en tvätt å gå med sopor åxå. intressant.
men klooickan passerade precis 3 så det är ganska bra.
nu tog låten slut. vänta lite.
 
så, icona pop - i love it. och i love it, den är pepp, right ?
känner att jag dricker för mycket energidryck. är helt skakig och superhyper.
men passar på att få saker gjort när batman är på ting och mamma jobbar.
och kristin är i gbg. därför jag går med hennes hund. hon har praktik på
bikbok. rätt najs. hoppas bara att jag får jobb nu åxå.
aja. got to go.
florence and the machine - breath of life 
!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar