lördag 19 februari 2011

VART ÄR INSPIRATIONEN ?
när jag kollar på bilder jag gjort för nga dar sen så tycker jag seriöst dom är värdelösa å fula.
orkar inte se på dom. ska sluta publicera bilder, om jag inte är nöjd på riktigt.
om jag var text, dig som läser detta, så skulle jag tänka "vad tänkte hon med denna bilden?".
typ så jag tänker ngn dag efter jag lagt ut den. vart är inspirationen ?
här är en bild jag gjort under kvällen. ful å omöjlig. samma bild,bara justerat lager å färg å sånt.
å ah, beskärt lite. jag MÅSTE göra ngt snyggt! som ja gjorde förr. nu är bara bildbajsar jag
bara massa strunt. måste skaffa mig ett rejält bildarkiv så jag kan göra montage.
är ju för envis för att använda bilder från istockphoto å sånt. även om man får,
så är dom ju inte mina.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1 kommentar:

  1. Meh! dina bilder har ju vart fina de senaste dagarna? :-(
    Men jag tycker absolut att du ska lägga ner dig på lite större projekt! Vill verkligen veta hur fint de blir då :-O

    SvaraRadera