måndag 14 februari 2011


När det väl händer något så har jag inte kameran med eller så orkar jag inte skriva.
Men var ju ut igår. Kristin kom till mig vid halv 5. Åt tacos med mamma.
Sen kom richard vid 7 eller ngt, då gick vi till emelie B. Hon är masterchef hon!
Hon hade bullat upp med:
Bål med paraplyglas och vindruvor. sen mögelost,vindruvor,digetsive och rån,
sallad gjord med fetaost,ruccola,körsbärstomatersoltorkade tomater och massa gott.
baguetter i ugn man kunde lägga vad man ville på. sen var det även en dipp till
morötter och gurka. stekta champisar fanns även.och till sist pannacotta till efterrätt.
Det var skitgott att blanda massa sallad å dipp på brödet eller kex.
underbart gott! Emelie är en kung på att vara värdinna.
Hon får utmärkelsen snack-master!
Tack Emelie <.3 Har inga bilder ännu.
bara dessa från hemma hos mig:
Kristin åkte hem sen när vi andra tog bussen.
Så alltså, Jag,Emelie B,Edwina,Sara,Sofie,Richard rörde oss mot Ankan.
Träffade även Bea, var länge sen:p
Men är ju klassfest på lördag. ska bli kul å se alla:)
Tack för lördagen också,hade jättekul :)


1 kommentar:

  1. haha tack emelie :) jag får göra mer sådana tillfällen ^^.
    ps jag hade också kul :D

    SvaraRadera