lördag 5 februari 2011

Sitter å tröstäter godis å xray . Känner mig nere, men är nog mest trött.
köpte lite powerking å strumpbyxor när vi var på roadtrip.
Det var inge kul. Vi körde hem matilda på en gång typ.
Och nu är kristin å mamma i stallet. Så det var ju tre ganska onödiga timmar i bil och affärer.
Känner mig shoppingsugen. men tydligen är jag snål. fyllde inte ens på min mobil.
fast brukar inte skriva med ngn ändå så det känns ganska onödigt.
Inga jävla bord hittar jag som duger heller. Får trösta mig med att dreadsen
kanske kommer i slutet av månaden. Har bestämt färg, blir denna tjusiga silvervita
(tror även den lyser i uv?) :
Ska fortsätta tjocka mig i soffan och typ..spela cityville resten av kvällen.
eller göra en köpa lista. saker som jag behöver när jag är rik.
dom listorna tar ju aldrig slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar