lördag 19 februari 2011

Idag, rörde mitt feta arsle ut lägenheten, TVÅ GÅNGER!
och det var inte till pekås eller hundtur.
först till coachen, snacka lite bajs. hatar att gå dit numera.
sen träffade jag iaf syster. gick på stan. Lulu kom även sen en stund.
Hon hade nog käkat svamp eller ngt. Köpte iaf lite militärgrönt "lack" och leggins.
har nog rätt mycket leggins. ska räkna imorgon.
Hittade massa saker på lagerhaus jag vill ha:( orkar inte göra en vill-ha-lista.
för den skulle ta för lång tid att göra. Sen när jag å kikki kom hem åt vi bacon.
mycket intressant.. sen kom emelie B. tog mamis bil till willys å storhandlade.
hade varit roligare om hon inte stressade så:O hon hade nog åxå käkat svamp.
kim lämnade min lampa han å kristin köpte på auktionen i onsdags.
ska bli najs med en äntligen.

Och imorgon är det klassfest :)
ska kolla i min garderob å hitta ngt fint. emelie tvingar mig å lina att ha kilklackar.
men det har jag ju gott om :) hoppas nu att många kommer .
det är hos ebba vi ska ha. nära och bra för mig:)
mamma ska bort under häljen så kristin å emelie b å kanske lina kommer och
äter morot å dipp med mig innan vi går mot resten av klassen.


bryyy. okej . tog en timme att skriva. ser på tv. nu ska jag göra en vettig bild
blögg ya lejteeeer

1 kommentar: