torsdag 13 december 2012


random vinterbilder från 8 dec.




igår var en jobbig dag.
skulle till vårdcentralen. men försov mig så ca halv ett var jag där.
hade voffa med mig och var lunchstängt till kvart i ett.
så när jag väl fick komma in så måste man ju boka en tid. 
lille voffa måste vänta ute. men får en tid kvart över ett.
så hinner hem med voffa. går tillbaka till vc.
kissar i en jävla kopp. svar- du har bakterier. ringer dig sen.
så går till pekås och köper makaroner. sen hem. äter.
tjejen ringer å säger att jag kan gå till apoteket.
och ska posta brev och hämta paket så går till ica och apoteket med voffa.
sen hem med voffa, sen till bussen. måste handla på willys.
efter 30 min så är jag hemma igen. räserhandling. äter igen.
ser på greys. sover två timmar. ser lite mer på greys.
går med hund. ser på greys. ska äntligen sova sen igen.
somnar strax efter 4. ska upp SEX. trodde jag. men det var kl 7.
som vanligt så går en timme på fem minuter i sömnvärlden.
men kl 7 imorse satt jag framför tvn och kollade på luciatåg.
med en svart lucia.
och lite rap.
bra start på dagen lixom.

nu är jag på workforyou och är hungrig.
ska köpa glitter sen med py. fika lite med rikke och berka åxå.
sen äntligen sova igen.
älskar min säng tills döden skiljer oss åt.

försöker komma på ngt att göra i häljen.
ingen hemma. troligtvis. och kan inte dricka eftersom medicin.
ska jag orka textiltrycka? antagligen inte.
fota snöhögar med solnedgång? mitt liv är en enda stor klyscha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar