tisdag 4 december 2012


Sakerna jag blekte, är inte ens klar med legginsa, men här är rymdpåsen med färg:

Det är berka som tvingat mig att blogga, så här är en hipsterbild när hon dekorerar muffins.

Om ni undrar så fotade vi en grej till berkas skolarbete. så a lot of fika went down!

och jag var på middag förra veckan. skitfancy med slips!



Idag var det kallt satan ute. ja, jag vet att jag bor i sverige.
vi alla gör det. men låt oss klaga ändå. uppenbarligen gillar vi inte varje gång de blir kallt.
så sluta klaga på klaget. tänker klaga tills de blir varmt igen m'kay ?

Men hittade ÄNTLIGEN spacepants på H&M. väntat i typ 5 veckor eller ngt -__-
Dom har haft kjolarna ett tag men är ju byxorna man vill åt. fast kjolen med.
men har typ 80tusen kjolar redan. 
och ja, jag har ju inga naglar. men var tvungen att handla för 300. 
linnet är till lördag. berka har mexikofest så ska trycka på linnet.
(färgen är jävligt inte correctomundo)
fina olika strumpor för man trampat i kiss.

DÄR HAR DU DET BERKA ! 
kan blogga igen när jag tryck linnet. inatt.
imorgon. en annan dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar