måndag 10 december 2012

Ligger i min säng och funderar lite. Såg nyss att det är bara två veckor kvar till jul idag. Två veckor. Vart är julkänslan? Kanske för man inte bakat ngt. Eller att ingen är hemma. Har typ köpt klart julklappar och sånt. Men känns ändå inte som jul. Och spanade in min rumpa i spegeln nyss. Vart tog rundheten vägen . Har gått upp i vikt senaste månaderna. Men borde inte min runda bootey blivit större? Kanske inte ska skriva om min rumpa. Men vet att jag äter mycket mer än jag brukar ha gjort. Och eftersom jag ofta har mycket ensamtid hemma så lagar ja mer mat. Plus att jag dricker ofta, och alkohol blir man ju inte smalare av. Och eftersom mamma flyttat med voffa till sin kille så går jag knappt ut. Men måste verkligen, ska verkligen försöka vara en vettig människa nu ngn vecka. Får se hur det går. Tror inget med mig är hälsosamt just nu. Känner att toppen på dagen är när jag ligger ensam med Molly under täcket och låtsas som att imorgon inte kommer än.

Emo och förkyld, hade ingen pizza. Så nu är det bloggens fel. God natt







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar